허밍어반 스테레오 앨범명 : 3집 Baby Love 장르 : 가요 발매일 : 2007.02.08


신청하신 분이 있어서 올려본 허밍어반스테레오의 곡이네요.. 인섬니아 ... 불면증인가봐요... ㅎㅎ

앞부분은 이 곡이 맞나 했는데, 듣다보니 맞는것 같네요. ㅎㅎ

연주가 듣기 좋은 곡이네요.  뭐라고 하는지 왜이리 안들리나 했더니만... 가사가 그런거였군요.. ㅎㅎ

작곡
이지린
작사
이진화


Humming Urban Stereo - Insomnia
 
 
[MV] 뮤직비디오 OR 라이브영상 OR 가사버전영상.







"  Insomnia (인섬니아)..." - 허밍어반스테레오 Lyrics 가사



Taking a nap all day long

There`s nobady disturbs me

but I just can`t feel free

There`s no hope

There`s no despair

only the anger reminded into my heart




There`s no chance

and there`s no clue

You`ve gone so faraway

I`m hiding myself from you

I hate myself who can`t stop loving you

I feel so stupid

because I`m stil in love you



* Fall over precipitate but there`s

no one can recuse me

My heart has broken two pieces

I can`t love you anymore (x2)


LaLaLa


** It`s hard for me to go on my life wthout you

I`m suffering from insomnia

I`m dying day and day

day and day -



+ Recent posts