신청하신 분이 있어서 올려보아요..

Don't Care - 씨엔블루(CNBLUE) 입니다.

( 첫번째 영상이 자동반복재생이 안되시는 분들은, 인터넷 익스플로어 버전을 최신버전으로 업그레이드 해주세요.. 가장 최신버전은 10 입니다. 제가 해보니 6버전에서는 반복이 자동으로 안되더라구요. ^^;; ) 

 



●Don't Care - 씨엔블루(CNBLUE)●
 
 

 


[MV] 뮤직비디오 OR 라이브영상 OR 가사버전영상.

 









Don't Care - 씨엔블루(CNBLUE)

 


 

CNBLUE-Don't care

 

If I were you, I could wait for the chance
만약 내가 너라면, 나는 기회를 기다릴꺼야

If I were you, I could work everyone says
만약 내가 너라면, 나는 모두의 의견대로 움직일꺼야

such a beautiful flower, beautiful sky, many beautiful things
아름다운 꽃, 아름다운 하늘, 많은 아름다운 것들

But that isn't your case. You don't know that beauty of life
하지만 그건 너의 것이 아니야. 넌 삶의 아름다움을 몰라

If I were you, I'd not have any hope
만약 내가 너라면, 나는 아무 희망도 가지지 않을꺼야

If I were you, I'd not be hurt in everything.만약 내가 너라면, 나는 모든것에 아프지 않을꺼야

such a beautiful blossom, beautiful tree, many beautiful things
아름다운 청춘, 아름다운 나무, 많은 아름다운 것들

But that isn't your case. You don't know that beauty of life.
하지만 그건 너의 것이 아니야. 넌 삶의 아름다움을 몰라.

I don't care. I have my friends to wait for me.
상관없어. 난 나를 기다리는 친구들이 있어.

I don't care. I have my fans to support me.상관없어. 난 나를 응원하는 팬들이 있어.

I'm gonna be ok. Gonna be ok.
나는 괜찮을거야. 괜찮을거야.

I don't care. I believe in my everything.상관없어. 나는 나의 모든것을 믿으니까.

If I were you, I'd look in the mirror.
만약 내가 너라면, 나는 거울을 볼꺼야.

If I were you, I'd break shirts and comb.
만약 내가 너라면, 셔츠와 빗을 부술꺼야.

such a beautiful blossom, beautiful tree, many beautiful things.
아름다운 청춘, 아름다운 나무, 많은 아름다운 것들.

But that isn't your case. You don't know that beauty of life.
하지만 그건 너의 것이 아니야. 넌 삶의 아름다움을 몰라.

I don't care. I have my friends to wait for me.
상관없어. 난 나를 기다리는 친구들이 있어.

I don't care. I have my fans to support me.상관없어. 난 나를 응원하는 팬들이 있어.

I'm gonna be okay. Gonna be okay.
나는 괜찮을거야. 괜찮을거야.

I don't care. I believe in my everything.상관없어. 나는 나의 모든것을 믿으니까.

Thank you friends. I am not alone. Be with me guys.
친구들아 고마워. 난 혼자가 아니야. 얘들아 나와 함께 있자.

Thank you fans. You are not alone. I will be with you.
팬분들 감사합니다. 여러분은 혼자가 아니에요. 저는 여러분과 함께 있을 거에요.

I'm gonna be okay. Gonna be okay.
나는 괜찮을거야. 괜찮을거야.

I don't care. I believe in my everything.상관없어. 나는 나의 모든것을 믿으니까.

I don't care. I have my friends to wait for me.
상관없어. 난 나를 기다리는 친구들이 있어.

I don't care. I have my fans to support me.상관없어. 난 나를 응원하는 팬들이 있어.

I'm gonna be okay. Gonna be okay.
나는 괜찮을거야. 괜찮을거야.

I don't care. I believe in my everything
상관없어. 나는 나의 모든것을 믿으니까.





 

 

 

 

 

+ Recent posts