Alicia Keys 앨범명 : No One (Single) 장르 : R&B 발매일 : 2007.10.08


신청하신 분이 있어서 올려보아요..

알리샤키스의 노원 입니다.





Alicia Keys No One (Lyrics)


[MV] 뮤직비디오입니다.








Alicia Keys No One  Lyrics 가사




I just want you close
전 단지 당신이 가까워지기를 원해요
Where you can stay forever
당신이 영원히 머물 수 있는 곳에서
You can be sure
당신은 확신할 수 있어요
That it will only get better
오직 좋아질 거라고
 
You and me together
당신과 내가 함께하는
Through the days and nights
낮과 밤동안
I dont worry cause
전 걱정 하지 않아요
Everythings gonna be alright
모든게 잘될거기 때문이죠
 
People keep talking
사람들은 계속 말하죠
They can say what they like
그들은 자신이 좋아하는 것을 말할 수 있다고
But all I know is everything's gonna be alright
하지만 제가 아는건 모든게 잘될거라는 거에요
 
No one
no one no one
아무도
아무도 아무도
Can get in the way of what I'm feeling
제가 느끼고 있는 방식대로 가질 수 없어요

No one
no one no one
아무도
아무도 아무도
Can get in the way of what I feel for you
제가 당신에게 느끼는 방식대로 가질 수 없어요
 
You
당신은
you
당신은

Can get in the way of what I feel for you
제가 당신에게 느끼는 방식대로 가질 수 있죠
 
When the rain is pouring down
비가 쏟아질 때
And my heart is hurting
그리고 내 마음이 아플 때
You will always be around
당신은 항상 주위에 있을거에요
This I know for certain
이건 제가 확신할 수 있죠
 
You and me together
당신과 전 함께에요
Through the days and nights
낮과 밤동안
I dont worry cause
전 걱정하지 않아요
Everythings gonna be alright
모든게 잘될거니까요

People keep talking
사람들은 말하죠
They can say what they like
그들은 자신이 좋아하는 것을 말할 수 있다고
But all I know is everything's gonna be alright
하지만 제가 아는건 모든게 잘될거란거에요
 
No one
no one no one
아무도
아무도 아무도
Can get in the way of what I'm feeling
제가 느끼는 방식대로 가질 수 없어요

No one
no one no one
아무도
아무도 아무도
Can get in the way of what I feel for you
제가 당신에게 느끼는 방식대로 가질 수 없어요
 
You
당신은
you
당신은

Can get in the way of what I feel
제가 느끼는 방식대로 가질 수 있죠
 
I know some people search the world
몇몇 사람들은 세상을 찾는다는 것을 알아요
To find something like what we have
우리가 갖고있는 것을 찾기위해
I know people will try
사람들은 노력할 거란걸 알아요
Try to divide
나누려고 노력하죠
Something so real
정말 진정한 어떤 것을

So till the end of time
그래서 시간의 끝까지
Im telling you that
전 당신에게 말하고 있어요
 
No one
no one no one
아무도
아무도 아무도
Can get in the way of what I'm feeling
제가 느끼고 있는 방식대로 가질 수 없다고
 
No one
no one no one
아무도
아무도 아무도
Can get in the way of what I feel for you
제가 당신에게 느끼는 방식대로 가질 수 없다고






+ Recent posts