Eric Benet 앨범명 : I`m Yours: The Perfect M... 장르 : POP 발매일 : 2009.12.18

신청하신 분이 있어서 올려보네요..

노래가 아주 분위기 있네요.

파일이 없어서 뮤직비디오 버전으로 올려드렸습니다.

그런데 소리가 좀 작아요..^^;;



Eric benet - The last time 반복듣기/자동재생/가사/뮤비/해석





Eric Benet - The Last Time



The first time I fell in love was long ago.

오래전 당신을 처음 만났을 때 난 사랑에 빠졌어요

I didn`t know how to give my love at all.

난 내 사랑을 어떻게 주어야 할 지 몰랐죠

The next time I settled for what felt so close.

그 다음 난 당신을 가까이 느끼려 머물렀지만

But without romance, you`re never gonna fall.

하지만 당신은 로맨스 없이는 사랑에 빠지지 않는 사람

After everything I`ve learned Now it`s finally my turn.

이제야 당신의 전부를 알 것 같으니, 마침내 이젠 내 차례에요

This is the last time I`ll fall in love.

지금은 내가 사랑에 빠질 마지막 순간이에요

The first time we walked under that starry sky,

처음 우리가 별이 빛나는 밤길을 산책했을 때

there was a moment when everything was clear.

그때 모든 것이 분명해 졌어요

I didn`t need to ask or even wonder why, because each

내가 물어볼 필요도, 의심할 필요도 없었어요

question is answered when your near.

당신 곁에서 모든 대답을 얻었으니까요

and I`m wise enough to know when a miracle unfolds, this

난 기적이 언제 일어날지 알 수 있어요

is the last time I`ll fall in love.

지금이 내가 사랑에 빠질 마지막 순간이라는 걸요

Now don`t hold back, just let me know.

망설이지 말고, 나에게 말해요

Could I be moving much too fast or way too slow.

내가 너무 서두르나요, 아니면 너무 망설이나요

`Cause all of my life, I`ve waited for this day.

왜냐하면 난 평생 이 날을 기다려 왔으니까요

To find that once in a life time, this is it, I`ll never be the same.

일생에 단 한번 있을, 바로 이 순간, 난 달라질 거에요

You`ll never know what it`s taken me to say these words.

당신은 무엇이 내가 이런 말을 하게 하는지 절대 모르겠죠

And now that I`ve said them, they could never be enough.

그리고 내가 한 말도 비록 충분하지 못하겠지만

As far as I can see, there`s only you and only me.

내가 아는 한, 오로지 당신과 나만을 위해

This is the last time I`ll fall in love.

지금이 내가 사랑에 빠질 마지막 순간이에요

Last time i`ll fall in love.

마지막으로 사랑에 빠질 시간

The last time i`ll fall in love.

마지막으로 사랑에 빠질 시간

+ Recent posts