Avril Lavigne 앨범명 : Let Go 장르 : 록 발매일 : 2003.05.16

신청하신 분이 있어서 올려보아요..

에이브릴라빈의 곡이네요.

저희집에 있는 에이브릴라빈 CD에 수록되어 있는 곡이군요.. ㅎㅎ

왠지 무지 귀에 익네요.



에이브릴라빈 things i'll never say  반복듣기/자동재생/가사/해석
 
 







Things I`ll Never Say
내가 절대 하지 않을 말들



I’m tugging out my hair.
난 내 머리를 당기고 있어.
I’m pulling at my clothes.
내 옷도 끄집어 내고 있지.
I’m trying to keep my cool.
스스로 멋져 보이려 하지.
I know it shows.
티나는거 알아.
I’m staring at my feet.
난 내 발만 보고 있어.
My checks are turning red.

내 볼은 빨게져.
I’m searching for the words inside my head.
머릿속에는 무슨말을 할지 찾고 있는중이야.

[Pre-Chorus]
(Cause) I’m feeling nervous.
(왜냐면) 난 초조 하거든.
Trying to be so perfect.
완벽해 지려고 해.
Cause I know you’re worth it.
왜냐면 난 네가 가치있다는걸 아니까.
You’re worth it.
넌 가치있어.
Yeah~
예~


[Chorus]
If I could say what I want to say,

만약 내가 하고싶은말을 내가 할수만 있다면,

I`d say I wanna blow you away.
난 널 날려버리고 싶다고 말할거야.
Be with you every night.
너와 매일밤 함께 있으면서.
Am I squeezing you too tight?
내가 널 너무 힘껏 쥐어 낸 걸까?
If I could say what I want to see,
만약 내가 뭘 보고 싶은지 말할수만 있다면,
I want to see you go down.
널 좀더 낮은 시선에서 보고 싶어.
On one knee.
한 무릎을 대고.
Marry me today.
나와 오늘 결혼 해달라고.
Yes, I’m wishing my life away.
그래, 난 내 인생이 그렇게 되기만을 바라지.
With these things I’ll never say.
내가 절대로 하지 않을 말들을 가지고 말야.

It don’t do me any good.
도움이 되는건 하나도 없어.
It’s just a waste of time.
그냥 시간 버리기야.
What use is it to you?
네가 나에게 도움이 되는건 뭐지?
What’s on my mind.
내 머릿속에 있는것이.
If ain’t coming out.
나오질 않아.
We’re not going anywhere.
우린 아무데도 가지 않을거야.
So, why can’t I just tell you that I care?
하지만, 내가 너에 대해 신경쓴다는걸 말하지 못하지?

[Pre-Chorus]
(Cause) I’m feeling nervous.
(왜냐면) 난 초조 하거든.
Trying to be so perfect.
완벽해 지려고 해.
Cause I know you’re worth it.
왜냐면 난 네가 가치있다는걸 아니까.
You’re worth it.
넌 가치있어.
Yeah~
예~

[Chorus]
If I could say what I want to say,

만약 내가 하고싶은말을 내가 할수만 있다면,

I`d say I wanna blow you away.
난 널 날려버리고 싶다고 말할거야.
Be with you every night.
너와 매일밤 함께 있으면서.
Am I squeezing you too tight?
내가 널 너무 힘껏 쥐어 낸 걸까?
If I could say what I want to see,
만약 내가 뭘 보고 싶은지 말할수만 있다면,
I want to see you go down.
널 좀더 낮은 시선에서 보고 싶어.
On one knee.
한 무릎을 대고.
Marry me today.
나와 오늘 결혼 해달라고.
Yes, I’m wishing my life away.
그래, 난 내 인생이 그렇게 되기만을 바라지.
With these things I’ll never say.
내가 절대로 하지 않을 말들을 가지고 말야.



What’s wrong with my tongue?
내 혀에 뭐가 잘못된거지?
These words keep slipping away.
이 단어들은 자꾸 미끄러져.
I stutter, I stumble off.
난 말을 더듬고, 또 더듬어.
Like I’ve got nothing to say.
내가 아무것도 할말이 없는것 처럼.

[Pre-Chorus]
(Cause) I’m feeling nervous.
(왜냐면) 난 초조 하거든.
Trying to be so perfect.
완벽해 지려고 해.
Cause I know you’re worth it.
왜냐면 난 네가 가치있다는걸 아니까.
You’re worth it.
넌 가치있어.
Yeah~
예~

Yes, I’m wishing my life away with these things I’ll never say.
그래, 난 내 인생이 그렇게 되기만을 바라지, 내가 절대로 하지 않을 말들을 가지고 말야.
If I could say what I want to say,
만약 내가 하고싶은말을 내가 할수만 있다면,
I`d say I wanna blow you away.
난 널 날려버리고 싶다고 말할거야.
Be with you every night.
너와 매일밤 함께 있으면서.
Am I squeezing you too tight?
내가 널 너무 힘껏 쥐어 낸 걸까?
If I could say what I want to see,
만약 내가 뭘 보고 싶은지 말할수만 있다면,
I want to see you go down.
널 좀더 낮은시선에서 보고 싶어.
On one knee.
한 무릎을 대고.
Marry me today.
나와 오늘 결혼 해달라고.
Yes, I’m wishing my life away.
그래, 난 내 인생이 그렇게 되기만을 바라지.
With these things I’ll never say.
내가 절대로 하지 않을 말들을 가지고 말야.

+ Recent posts