Leona Lewis 앨범명 : Spirit (US Ver.) 장르 : 팝 발매일 : 2008.05.13

신청하신 분이 있어서 올려보네요...

팝이네요.. 우와~ 노래 좋아요... ㅎㅎ

오늘은 무지하게 힘이드는 날이네요.. 날씨가 이렇게 푹푹 쪄서 그런가.. ㅎㅎ

다들 힘내세요. ~~!!




반복듣기/자동재생/가사/뮤비/해석
리오나 루이스  Better in Time  /Leona Lewis - Better In Time (With Lyrics)
 
 
[MV] 뮤직비디오 OR 라이브영상 OR 가사버전영상.

 



It's been the longest winter without you

당신이 없다는건 가장 긴 겨울이에요
I didn't know where to turn to

나는 어디서부터 돌아가야할지 몰랐어요
See somehow I can't forget you

어떻게 해도 당신을 잊을수가 없네요
After all that we've been through

모든게 끝난 후에야 우리는 알게됐죠

 

Going coming thought I heard a knock

가고 있는 동안 나는 노크를 들은것 같다고 생각했어요
Who's there no one

거기 아무도 없나요
Thinking that I deserve it

난 그걸 받을만하다고 생각해요
Now I realise that I really didn't know

지금 난 내가 정말로 너무 몰랐다는걸 깨닫고 있어요
If you didn't notice you mean everything

만약 당신이 알지 못한다면, 당신이 내 모든것이라는걸요
Quickly I'm learning to love again

나는 다시 사랑하는법을 서둘러 배우고 있어요
All I know is I'm gon' be ok

모두 괜찮아질거라는걸 알아요


Thought I couldn't live without you

난 당신없이 살 수 없다고 생각했죠
It's gonna hurt when it heals too

그 생각을 고쳐먹을수록 난 더 아팠어요
It'll all get better in time

그래도 머지않아 모두 좋아질거에요

And even though I really love you

그리고 난 정말로 당신을 사랑했어요

I'm gonna smile cause I deserve to

난 미소지을거에요, 왜냐하면 그럴 가치가 있었으니까요
It'll all get better in time

머지않아 모두 좋아질거에요

 

I couldn't turn on the TV

난 TV를 켤 수가 없었어요
Without something there to remaind me

어디에도 당신이 없다는 사실을

Was it all that easy

난 너무 쉽게 떠올렸으니까요
To just put aside your feelings

단지 당신의 기분을 한쪽으로 치우기 위해서

 

If I'm dreaming don't wanna laugh

만약 내가 꿈을 꾸고 있는거라면, 웃지 말아줘요
Hurt my feelings but that's the path

그건 날 아프게 느끼게 하거든요
I believe in

난 그걸 믿어요
And I know that time will heal it

그리고 난 알아요 시간이 치유해줄거라는걸
If you didn't notice boy you meant everything

만약 당신이 알지 못한다면,boy, 당신이 모든걸 의미한다는걸..
Quickly I'm learning to love again

난 다시 사랑하는 법을 서둘러 배우고 있어요
All I know is I'm gon' be ok

모두 괜찮아질거라는걸 알아요


Thought I couldn't live without you

난 당신없이 살 수 없다고 생각했죠
It's gonna hurt when it heals too

그 생각을 고쳐먹을수록 난 더 아팠어요
It'll all get better in time

그래도 머지않아 모두 좋아질거에요

And even though I really love you

그리고 난 정말로 당신을 사랑했었어요

I'm gonna smile cause I deserve to

난 미소지을거에요, 왜냐하면 그럴 가치가 있었으니까요
It'll all get better in time

머지않아 모두 좋아질거에요 

 

Since there's no more you and me

당신과 나는 더는 있지 않아요

It's time I let you go

내가 당신을 떠나보낼 시간이에요

So I can be free

그렇게 난 자유로워 지겠죠
And live my life how it should be

그리고 어디에서든 난 내 인생을 살아갈거예요
No matter how hard it is I'll be fine without you

당신이 없다는게 얼마나 힘들지 모르겠지만 난 괜찮을거에요
Yes I will

네, 난 그럴거에요


Thought I couldn't live without you

난 당신없이 살 수 없다고 생각했죠
It's gonna hurt when it heals too

그 생각을 고쳐먹을수록 난 더 아팠어요
It'll all get better in time

그래도 머지않아 모두 좋아질거에요

And even though I really love you

그리고 난 정말로 당신을 사랑했었어요

I'm gonna smile cause I deserve to

난 미소지을거에요, 왜냐하면 그럴 가치가 있었으니까요
It'll all get better in time

머지않아 모두 좋아질거에요

 

Thought I couldn't live without you

난 당신없이 살 수 없다고 생각했죠
It's gonna hurt when it heals too

그 생각을 고쳐먹을수록 난 더 아팠어요
It'll all get better in time

그래도 머지않아 모두 좋아질거에요

And even though I really love you

그리고 난 정말로 당신을 사랑했어요

I'm gonna smile cause I deserve to

난 미소지을거에요, 왜냐하면 그럴 가치가 있었으니까요
It'll all get better in time

머지않아 모두 좋아질거에요

+ Recent posts