Michael Jackson 앨범명 : You Are Not Alone (Single) 장르 : 팝 발매일 : 1995


신청하신 분이 있어서 올려본 팝이네요

마이클잭슨의 유명한 유아낫어론 입니다.

1995년에 발매된 싱글앨범 입니다.


마이클잭슨(Michael Jackson) You are not alone  반복듣기/자동재생/가사/


라이브앨범 버전입니다.









마이클잭슨(Michael Jackson) You are not alone Lyrics 가사/해석



Another day has gone
I'm still all alone
How could this be
You're not here with me

You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers
in my ear and says

That you are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to stay

You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
You are not alone
All alone, why, oh

Just the other night I thought
I heard you cry asking me to come
and hold you in my arms

I can hear your prayers
Your burdens I will bear
(But) first I need your hand
Then forever can begin

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers
in my ear and says

That you are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to stay

You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
You are not alone

Whisper three words
and I'll come running
And girl you know that I'll be there
I'll be there

You are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to stay

You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart


또 하루가 지나고
난 여전히 외로워요
당신이 여기 내 곁에 없다니
어떻게 이럴 수가 있을까요

당신은 떠난다는 말도 하지 않았어요
왜 그랬는지 누가 좀 말해 주세요
이렇게 싸늘한 세상에
나를 남겨 두고 떠나야만 했나요

사랑이 어떻게 살그머니 가 버릴 수 있는지
난 앉아서 매일 자신에게 질문을 던지죠
무언가가 내 귀에 대고
이렇게 속삭이는군요

내가 여기 당신과 함께 있으니
당신은 외롭지 않다고 말이에요
비록 당신은 멀리 있지만
난 여기 있잖아요

내가 여기 당신과 함께 있으니
당신은 혼자가 아니에요
우리는 멀리 떨어져 있지만,
당신을 항상 제 맘속에 있으니
당신은 혼자가 아닌 거에요
난 혼자에요, 왜...

며칠 전날 밤
다가와서 품에 안아 달라고 부탁하는
당신의 외침을 들었어요

당신의 기도를 들을 수 있어요
당신의 짐을 제가 지겠어요
하지만 우선 당신의 손을 잡고
영원한 사랑을 시작해요

사랑이 어떻게 살짝 떠나 버릴 수 있는지
나는 매일 앉아서 나 자신에게 묻죠
무언가가 내 귀에 대고
이렇게 속삭이는군요

내가 여기 당신과 함께 있으니
당신은 외롭지 않다고 말이에요
비록 당신은 멀리 있지만
난 여기 있잖아요

내가 여기 당신과 함께 있으니
당신은 혼자가 아니에요
우리는 멀리 떨어져 있지만,
당신을 항상 제 맘속에 있으니
당신은 혼자가 아닌 거에요

세 마디만 속삭이면
제가 달려 갈께요
당신도 알고 있잖아요
제가 달려 갈께요

내가 여기 당신과 함께 있으니
당신은 외롭지 않아요
비록 당신은 멀리 있지만
난 여기 있잖아요

내가 여기 당신과 함께 있으니
당신은 외롭지 않아요
비록 당신은 멀리 있지만
당신은 항상 내 마음속에 있어요




+ Recent posts