Muse 앨범명 : Black Holes&Revelations 장르 : 록 발매일 : 2006.07.06


신청하신 분이 있어서 올려본 뮤즈의 곡입니다.

2006년에 발매된 앨범 수록곡이네요.



Starlight - Muse    반복듣기/자동재생/가사/뮤비/해석
 
 
[MV] 뮤직비디오 OR 라이브영상 OR 가사버전영상.









Starlight - Muse   Lyrics 가사/해석



Far away
The ship is taking me far away
Far away from the memories
Of the people who care if I live or die

저 멀리
배는 나를 저멀리 데려가고있어
내가 살아있는지 죽었는지 걱정하는 사람들의
기억들로부터 저 멀리


Starlight
I will be chasing the starlight
Until the end of my life
I dont know if it's worth it anymore

별빛
나는 별빛을 쫓아갈거야
내 삶이 다하는(끝나는) 날 까지
나는 이것이 더이상 그럴 가치가 있는지 모르겠어


Hold you in my arms
I just wanted to hold
you in my arms

널 내 품에 안아
나는 단지 너를
내품안에 안고 싶었어


My life
You electrify my life

나의 삶
넌 내 삶을 일깨워주지


Lets conspire to re-ignite
All the souls that would die just to feel alive

살아있음을 느낄수만있다면 죽을 수도있는 모든 영혼들을
다시 불타오르게 하자


But I'll never let you go
If you promised not to fade away
never Fade away

하지만 난 널 절대 보내주지 않을거야
네가 사라지지 않겠다고 약속한다면
절대로 사라지지 않겠다고


Our hopes and expectations
Black holes and revelations
Our hopes and expectations
Black holes and revelations

우리의 희망과 기대
블랙홀(비밀)과 계시(폭로)
우리의 희망과 기대
블랙홀(비밀)과 계시(폭로)


Hold you in my Arms
I just wanted to hold
You in my arms

너를 내 품에 안아
나는 단지 너를
내 품에 안고 싶었어


Far away
The ship is taking me far away

저멀리
배는 나를 저멀리로 데려가고있어

Far away from the memories
Of the people who care if I live or die

내가 살아있는지 죽었는지 걱정하는 사람들의
기억들로부터 저 멀리


I'll never let you go
If you promise not to fade away
never Fade away

네가 사라지지 않겠다고
절대로 사라지지 않겠다고 약속한다면
난 널 절대 보내주지 않을거야


Our hopes and expectations
Black holes and revelations

Our hopes and expectations
Black holes and revelations

우리의 희망과 기대
블랙홀(비밀)과 계시(폭로)

우리의 희망과 기대
블랙홀(비밀)과 계시(폭로)


Hold you in my arms

널 내 품에 안아

I just wanted to hold
you in my arms

난 단지 널 내품안에 안고 싶었어



I just wanted to hold

나는 단지 안고 싶었어




+ Recent posts